הגשת דוח שנתי למס הכנסה
חשוב לזכור! בדוח השנתי למס הכנסה יש לכלול את כל הטבות המס המגיעות לך
במקום לספר על כל מה שאנו יודעים לעשות עבורך, חשוב להבין איך משרדנו מגן עליך ועל העסק מטעויות קשות שעשויות לעלות לך המון כסף
מקצועיות וזמינות – ליווי מקצועי צמוד כדי למנוע דיווחים שגויים, טעויות רישום וכד'.
הנהלת חשבונות יוזמת – קשר שוטף עם הלקוח מיוזמתנו, עם הנחיות חשבונאיות שוטפות במשך כל השנה ולא רק לפני הדו"ח השנתי.
ייעוץ מס יצירתי– זיהוי ומניעה מוקדמת של טעויות מיסוי נפוצות, שרוב העסקים נופלים בהן.
הדרכה מקצועית – הלקוחות שלנו מקבלים טיפים מקצועיים לשיפור רמת הידע שלהם התורמים רבות לניהול כספי תקין בעסק.

כל מה שדרוש לך מתנהל בכתובת אחת בצורה מקצועית, מסודרת ואחראית:
דוחות שוטפים, דוחות שנתיים, דיוני שומות, ייצוג מול רשויות המס, הצהרת הון, תכנון מס, הפקת תלושי שכר ואפילו שירותים משלימים כמו ייעוץ פיננסי, ליווי עסקי וגיוס מימון לעסק. וכל זה רק על קצה המזלג 😉
מי חייב להגיש דוח שנתי למס הכנסה?
1. בעל שליטה בחברה.
2. עוסק מורשה.
3. עוסק פטור.
4. נישום שנדרש לעשות כך בהתאם להוראת פקיד שומה.
אילו מסמכים ואישורים יש לצרף לדוח השנתי?
1. דוח רווח והפסד של העסק.
2. טפסי 106 מכל מקומות העבודה.
3. אישורים על הפקדות בקופות גמל.
4. אישורים מבנקים על רווחים או הפסדים מניירות ערך.
5. אישורים נוספים בהתאם להגדרת הנישום וסיווג העסק.
הגשת דוח שנתי באמצעות רואה חשבון / יועץ מס תסייע לך לנצל את כל הטבות המס ועשויה לחסוך כסף רב בתשלום המסים